Algemene Verkoopvoorwaarden van Eljada

De klant verklaart door het doen van een bestelling akkoord te gaan met deze voorwaarden.

Bestellen
Een bestelling is bindend.
Bestellingen worden alleen geaccepteerd indien alle gevraagde gegevens worden ingevuld. Daarbij hoort ook dat een geldig e-mailadres en telefoonnummer worden opgegeven.
De klant ontvangt op het opgegeven e-mailadres een bevestiging van zijn/haar bestelling.
Wanneer de bestelling onverhoopt niet leverbaar is, ontvangt de klant daarvan bericht op het opgegeven e-mailadres.
Bestellingen die afzonderlijk zijn gedaan kunnen achteraf administratief niet meer worden samengevoegd tot 1 bestelling.

Betaling
Betaling vindt plaats via iDEAL. iDEAL is een betaalsysteem waarmee de klant via internetbankieren meteen een betaling doet.

Levering en eigendom
Levering geschiedt per TNT-post of per pakketservice.
Artikelen blijven eigendom van Eljada tot het verschuldigde bedrag betaald is.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
Zowel voor briefverzending (minimumformaat 14 x 9 cm, maximumformaat: 38 x 26,5 x 3,2 cm) als pakketpost (maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm) worden de tarieven van TNT Post in rekening gebracht. Daarnaast bestaan de verzendkosten uit een toeslag voor verpakkingsmateriaal.

Ondeugdelijkheid
Wanneer onverhoopt een onvolledigheid in het geleverde blijkt (bijvoorbeeld een druk- of productiefout), kan het artikel geruild worden tegen een nieuw exemplaar. Kosten van terugsturen van het verkeerde product zijn voor de koper.

Aansprakelijkheid en wijzigingen
Eljada is niet aansprakelijk voor fouten in geleverde goederen, onjuistheden in specificaties, veranderingen van prijzen en/of gevolgen van onjuist gebruik van de geleverde goederen.
Prijswijzigingen zijn voorbehouden.
Wijzigingen in deze voorwaarden voorbehouden. De voorwaarden via internet beschikbaar zijn geldig.

Garantie en retourneren
Bestellingen en leveringen worden voldaan op basis van de algemene Europese wetgeving ten aanzien van verkoop op afstand. Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet of bij aankomst beschadigd is, dan kun u de bestelling retourneren tot maximaal 14 dagen na aanschaf van het betreffende product op vertoon van de factuur. Bij gebleken schade wordt het product vervangen indien mogelijk. Als dat niet mogelijk is mag de koper een ander product naar keuze uitkiezen. Wanneer u een product voor garantie wilt claimen, zijn de kosten voor het verzenden naar Eljada voor uw rekening. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van Eljada (zoals het verzenden naar distributeurs en retourzending naar de klant). Meldt deze schade voordat u het terugstuurt aan bij Eljada, via info@eljada-webshop.nl zodat we u instructies kunnen geven voor het vervangen.

Onderstaande schade wat ontstaat door gebruik, wordt niet vergoed:
– Breuk of beschadiging door verkeerd gebruik van de armband, sluiting en/of bedels.
– Doorbuigen, doorbreken van de sieraad. 
– Deuken of krassen in oppervlaktes van bedels of armbanden.
– Het langzaam verkleuren van bedels of armbanden.
– Breuk door aantoonbare slijtage door gebruik.
– Ernstige verkleuring en dof worden door reacties met de huid.

Nieuwsbrief
Door te bestellen bij Eljada Webshop wordt je automatisch ingeschreven voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Uiteraard kun je je bij de eerste nieuwsbrief meteen uitschrijven.

ELJADA